Po stworzeniu fan page’a ALDI na Facebooku we wrześniu 2019 roku przyszedł czas na dalsze działania w mediach społecznościowych. Naszym zadaniem było stworzenie angażującego, wyróżniającego się na tle konkurencji oraz budującego wizerunek marki konceptu komunikacji na Instagramie.

Pomysł, który realizujemy opiera się na przedstawieniu produktów lub danej kategorii produktowej jako głównego bohatera zdjęć. Jednak powstałe zdjęcia są tworzone w sposób nieoczywisty dla branży spożywczej. Zamiast apetycznych packshotów nasze zdjęcia to efekt kreatywnych połączeń sprzecznych na pozór elementów. Niemała galeria artystycznych fotografii.

Podczas sesji fotograficznych – bez użycia materiałów stockowych - tworzymy unikalny content wizualny, który łączy w sobie minimalistyczną stylistkę, trendy, jak np. knolling oraz nawiązuje do najważniejszych wydarzeń w szeroko pojętym mainstreamie. Bazujemy również na insightach, jednak przedstawionych w zaskakujący sposób. A wszystko to z dużą dawką poczucia humoru, bo teoretycznie nikt by nie pomyślał, że z buły da się zrobić perfumy, a z kapusty pekińskiej wałek malarski…

Instagram marki otrzymał nominację w konkursie niezależnej kreacji „Kreatura”.