Badania dowodzą, że poszukiwanie i zmiana mieszkania to jedno z bardziej stresujących przedsięwzięć w życiu. Na szczęście z pomocą szukającym przychodzi Gratka.pl.

Dobrze znany od lat serwis z ogłoszeniami w 2024 roku zawęził pole działań do portalu z ofertami kupna oraz wynajmu nieruchomości w Polsce i za granicą. Pociągnęło za sobą to wiele zmian w technologicznym silniku serwisu oraz jego designie. Agencja Freundschaft była odpowiedzialna za opracowanie strategii i komunikacji kampanii relaunchującej Gratka.pl. Autorami nowej identyfikacji wizualnej wprowadzającej nowoczesne logo w odważnej kolorystyce są CPC Brand Consultants i Brand New Attitude (BNA).

Jak znaleźć nowy idealny dom? Trzeba mieć trochę szczęścia. A że szczęściu trzeba pomagać to warto wejść na Gratka.pl.

Nowa Gratka.pl to serwis z nowoczesnymi rozwiązaniami korzystającymi z technologii AI, szukania przez mapę czy tagi, dzięki którym można szybko i łatwo znaleźć lokum odpowiadające potrzebom szukających.

Tak powstał koncept: Masz szczęście.Gratka sprzyja szukającym, w ramach którego powstała szerokozasięgowa kampania digital. Składają się na nią 3 video online, digital OOH oraz ogólnopolska i targetowana kampania w social mediach.

Kampania dla Gratki była nie tylko wyzwaniem kreatywnym, ale też produkcyjnym. Dlatego sięgnięto przy jej realizacji po technologię AI. Wygenerowano w niej nie tylko część scenografii w video oraz key visualach, ale także dźwięki, w tym głos głównej bohaterki kampanii czyli pieski Gratki.