Ty rządzisz - wybierz swoje wszystko
Rebrandingowi Plusa i wprowadzeniu nowego wspólnego pozycjonowania dla marek Grupy Polsat Plus towarzyszy intensywna kampania reklamowa realizowana pod hasłem „Ty rządzisz – wybierz swoje wszystko”.
Bohaterm spotów-manifestów wizerunkowych jest Wojtek Mecwaldowski, który jako jeden z klientów Plusa opowiada o tym, że „rządzi” internetem 5G, rozmowami i najnowocześniejszą technologią, oraz że „rządzić” może każdy klient Plusa.
Plus, Polsat i Cyfrowy Polsat. To duże, czołowe w swoich kategoriach i wszystkim znane, marki, które pomimo przynależności do jednej grupy nigdy nie mówiły jednym głosem…
Do czasu. W 2021 roku Grupa Polsat Plus postanawia wprowadzić zupełnie nowy, spójny dla wszystkich swoich marek system
identyfikacji wizualnej. A także zakomunikować wspólne pozycjonowanie dla Plusa, Polsatu i Cyfrowego Polsatu za pomocą jednej kampanii re-brandingowej, re-pozycjonującej i re-launchującej. Ale jak powiedzieć o tym wszystkim naraz, w sposób zrozumiały i jasny? Jak przeprowadzić rewolucję i nie stracić zaufania obecnych klientów? Uznaliśmy, że warto pokazać zmiany z punktu widzenia pojedynczego człowieka. Skupiliśmy się na zwykłym Kowalskim, który zyskał niezwykłe możliwości. W naszej kampanii to on był w centrum. Dzięki unikalnemu na skalę światową połączeniu czołowej telewizji, dostawcy rozrywkowego contentu oraz telekomu oferującego hipernowoczesny internet 5G, klient zyskał wyjątkową moc. Tak powstała kampania „Rządzisz”. Zaczęliśmy od teaserów, w których zadawaliśmy prowokujące pytania: Kto rządzi… internetem, 5G, rozrywką, emocjami, serialami, sportem?
W fazie głównej wystartowała pierwsza w historii wspólna komunikacja trzech marek - Plusa, Polsatu i Polsat Box. Bilbordy z wielkim hasłem „Ty rządzisz” pojawiły się w całym kraju. A w telewizji i internecie spoty-manifesty dla każdej z marek. A także wspólny manifest trzech marek, w którym Wojtek Mecwaldowski wcielił się w rolę… Wojtka Mecwaldowskiego. Dzięki naszej kampanii każdy konsument przekonał się, że ma dostęp do wspólnego uniwersum, w którym są Plus, Polsat Box i Polsat. Od teraz to on, klient, rządzi swoim światem usług i produktów. Rządzi, bo ma to, co jest najlepsze. Rządzi, bo wybiera to, co chce, co go bawi, co lubi i co jest mu potrzebne, a także to, co jest dla niego najbardziej opłacalne. Słowem, może wybrać swoje wszystko.
Manifesty brandów
Plus
Zobacz, jak Plus zmienia się dla Ciebie. Zanurz się w świecie technologii
na najwyższym poziomie.
Mapping Mural
Była to największa kampania marketingowa w historii Grupy Polsat Plus i jedna z największych i najbardziej złożonych w całej dotychczasowej historii polskiej reklamy.
A na dodatek, skuteczna.