Pomiędzy - nowa platforma komunikacji dla Interii.

Nową komunikację dla Interii tworzyliśmy w sytuacji, w której media dawno przestały być obiektywne i opiniotwórcze, a naszą grupą docelową byli ludzie zmęczeni wieloletnim politycznym sporem. Naszym wyzwaniem było pokazać Interię jako portal niezaangażowany i nieopowiadający się po żadnej ze stron. „Powiemy ci co się dzieje, ale nie powiemy Ci jak masz myśleć” – to było nasze motto. W efekcie powstała kampania POMIĘDZY.

Interia to portal „Pomiędzy”, czyli plasujący się gdzieś pośrodku, z dala od skrajnych opinii, stronniczości i eskalowania.

W ramach kampanii wprowadzającej powstał spot wizerunkowy do telewizji oraz siatki wielkoformatowe, który zawisły w dużych miastach w całej Polsce.

 



Kolejne tematy poruszane w kampanii to wojna, pomoc Ukrainie, Nowy Ład, zmiany w przepisach drogowych i ekologia.


Format świetnie sprawdził się też w krótkich formach, takich jak billboard sponsorski, a także w komunikacji świątecznej.