Pracuj.pl to lider internetowego pośrednictwa pracy. W 2016 roku wygraliśmy przetarg na obsługę marki i zajęliśmy się dostosowaniem jej komunikacji do diametralnie zmieniających się wówczas warunków zatrudnienia. By zyskać kolejnych użytkowników portalu pracuj.pl zdecydowaliśmy się zmienić sposób, w jaki Polacy szukają posady. Zamiast zwracać się do bezrobotnych, postawiliśmy na tych, którzy pracę mają, ale być może mogliby mieć lepszą. Tym samym powitaliśmy rynek pracownika w Polsce.

Hasłem przewodnim całej komunikacji zostało „Sprawdź, czy nie szukasz” a jej twarzą – pracownik każdego miesiąca, znawca wszystkiego, najlepszy z najlepszych Szef, którego niejeden podwładny wolałby jednak zmienić. Poczynania Szefa i Reszty nasi odbiorcy śledzili w TV oraz Internecie, wciąż zaskakiwani pomysłami pryncypała nawiązującymi do aktualnych trendów HR. Podwyżki? Bonusy, owocowe czwartki, couching i biurowy fitness – przez 4 lata trwania kampanii przerobiliśmy z Szefem wszystko. W ostatnich etapach komunikacji kierowaliśmy się też do pracowników „blue collars”, wychodząc poza legendarne biuro.


Dzięki platformie Szef i Reszta pracuj.pl stało się więcej niż niekwestionowanym liderem i challangerem kategorii. Uświadomiło wielu zatrudnionym Polakom, że warto zmieniać pracę na lepszą i cenić się jako pracownika. Kampania spowodowała wzrost pobrań aplikacji pracuj.pl o aż 73% i podniosła znajomość marki do poziomu 69%. Została nagrodzona srebrnym Effie w 2017 roku.