Prawdziwe akcje,
zero prowizji

xtb to jeden z największych brokerów Forex i CFD na świecie notowany na giełdzie. Naszym zadaniem było stworzenie kampanii z ambasadorem marki, José Mourinho, w której opowiemy o możliwości zakupu akcji prawdziwych spółek bez prowizji.

Jednak jak opowiedzieć o prowizji 0% językiem pasującym i do gry giełdowej, i stylu trenowania światowej klasy menadżera? Postanowiliśmy poszukać piłkarskich analogii. Uznaliśmy, że gra giełdowa z prowizją to jak zaczęcie meczu od straty bramki. To jak czerwona kartka na początku spotkania. W ten sposób powstała idea „w inwestycjach, jak w piłce”, a na jej bazie seria spotów do digitalu, w której wizerunek twardego trenera przełamaliśmy humorem.


Dodatkowo zrealizowaliśmy spot, w którym opowiedzieliśmy o bogatej ofercie instrumentów finansowych dostępnych w xtb.

Shoot odbył się w Rzymie. Równolegle zrealizowaliśmy sesję zdjęciową z Ambasadorem marki.

Kampania obecna była w kilkunastu krajach (Polska, Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry, Niemcy, Francja, UK, Portugalia, Włochy, Hiszpania, ZEA, Chile). Reklamy na wszystkich rynkach obejrzano w sumie ponad 35 mln razy.