Jak pokazać, że YouTube to nie tylko kanał zasięgowy, ale także skuteczne narzędzie do rozwoju kampanii marketingowych? Z takim wyzwaniem zgłosił się do nas klient - chcąc dotrzeć do marketerów kluczowych marek w Polsce z nową narracją opartą na danych, technologii i mierzalnych wynikach.

Naszą odpowiedzią było wydarzenie Accelerate: AI-Powered Video - interaktywna podróż przez możliwości YouTube Ads wspieranych przez AI, której motywem przewodnim stała się analogia do świata Formuły 1. Tak jak w F1 liczy się każda sekunda, precyzja danych i współpraca zespołu, tak i skuteczna kampania na YouTube wymaga perfekcyjnego połączenia strategii, narzędzi i technologii.

W przestrzeni stworzonej specjalnie z myślą o tym porównaniu, jak i analogii do brandingu - intensywna czerwień, ukośne linie, szachownice i dynamiczna typografia - zaproszeni goście mogli zobaczyć realne przykłady kampanii, skonsultować się z ekspertami w Pit Stopie oraz sprawdzić swoje możliwości za kierownicą w VR-owych symulatorach wyścigowych. Centralnym punktem scenografii był czerwony bolid YouTube, symbolizujący siłę danych napędzanych przez AI.

Część dzienną zakończyliśmy wieczorną kolacją w klimatycznym salonie samochodów klasycznych, który na ten jeden wieczór zmieniliśmy w unikalną przestrzeń networkingową. Modele aut stały się częścią scenografii, a detale - jak stół zbudowany z części silnika - dopełniły całości doświadczenia.

Efekt? Spójne, inspirujące wydarzenie, które nie tylko pokazało konkretne zastosowania AI w kampaniach YouTube, ale też przełamało bariery związane z wdrażaniem nowych rozwiązań. 

 

Zakres prac:

  • koncepcja kreatywna 
  • kompleksowa produkcja eventu
  • projekt i realizacja scenografii 
  • oprawa wizualna, identyfikacja i multimedia
  • strefy eksperckie i atrakcje dodatkowe
  • projekt i produkcja gadżetów 
  • aranżacja przestrzeni wieczornej części networkingowej
  • pełna obsługa organizacyjna i logistyczna