Nazwaliśmy się Freundschaft. Jesteśmy różnorodni, razem.
Łączymy talenty, gusty, doświadczenia i upodobania kulinarne. Bo nie uważamy, że wszyscy powinniśmy myśleć tak samo. Bo wierzymy, że z różnic powstają lepsze platformy, content, design, performance, experience, a komunikacja to otwieranie się na innych. Otwórz się na Freundschaft.
Poczuj Freundschaft.
Od 1995 r. tworzyliśmy Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost. Dziś jesteśmy Freundschaft.
Budujemy marki. Wierzymy w dobry insight, jasny koncept i wyrazisty przekaz. Tworzymy doświadczenia i zapamiętywalne platformy. W ten sposób pracujemy nad komunikacją marki.
Concept
Platforms
Experience
Tworzymy treści dla marek. Generujemy gify, posty, animacje, video content, stories, aktywacje, konkursy, strony, banery, mailingi, serwisy i landing page. Budujemy spójny i jakościowy świat marki.
Content
Social media
Technology
Planujemy i realizujemy działania mediowe skoncentrowane na celu. Budujemy zasięg, pozyskujemy leady, generujemy sprzedaż - w wielu kanałach i w oparciu o jakościowe dane.
Performance media
Marketing automation
E-commerce
Ludzie
Anna Koszur
Chief Executive Officer Freundschaft
Łączy doświadczenie doradcze, strategiczne i managerskie. Była członkiem Zarządu DDB Warszawa, stworzyła agencję doradczą CPC. Od 2019 r. dyrektor zarządzająca Scholz & Friends Warszawa.
Piotr Hassine
Managing Director / Chief Growth Officer Freundschaft
Wcześniej dyrektor zarządzający w agencji MRM//McCann. Od 2016 r. dyrektor zarządzający The Digitals.
Józek Dutkiewicz
Chief Creative Officer Freundschaft
W reklamie od 1995 roku, pracował m.in. w agencjach D’Arcy, ITI, McCann, Bates, TBWA, DBB. Od 2010 r. w Scholz & Friends Warszawa, zaś od 2012 r. jako dyrektor kreatywny.
Marcin Mroczek
Creative Director Freundschaft
Prawie 20 lat doświadczenia w budowaniu konceptów kreatywnych dla marek. Poprzednio dyrektor kreatywny m.in. Havas Polska i Ogilvy.
Bartek Koj
Head of Content & Design Freundschaft
Poprzednio pracował min. w K2, Saatchi&Saatchi, Havas. Od 2016 r. dyrektor kreatywny The Digitals.
Halina Rabczak
Chief Financial Officer Freundschaft
Doświadczona w zarządzaniu finansami agencji z branży reklamowej. Wcześniej pracowała m.in. w MSLGROUP i Leo Burnett. Od czerwca 2020 r. CFO Grupy S/F.
Maciek Janiszewski
Business Development Supervisor Freundschaft
Płynnie łączy doświadczenie biznesowe, sprzedażowe i digitalowe. W reklamie od ponad 10 lat. Od 2017 r. związany z Scholz & Friends Warszawa i The Digitals
Weronika Zielińska
Creative Group Head Freundschaft
Wymyśla hasła, scenariusze i kampanie od ponad 15 lat. Zdobywała doświadczenie w największych sieciowych agencjach w Polsce, pracując dla globalnych megabrandów i lokalnych kultowych marek. Od 2020 r. prowadzi zespół dla jednego z kluczowych klientów Freundschaft.
Anna Lipińska
Media Director Freundschaft Commerce
Kilkunastoletnie doświadczenie w strategii, planowaniu i zakupie wszystkich mediów, z naciskiem na digital. Pracowała zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Od 2018 roku Media Director w Booost.
Magda Korczak
Client Service Director Freundschaft
Od 13 lat w branży, z pasją prowadzi silne zespoły w dziale Client Service i dba o relacje z klientami. Przygodę z marketingiem rozpoczęła w Poznaniu (Albedo Marketing), a od 9 lat w Warszawie realizuje się w różnych spółkach Mediacapu, od 4 lat w Scholz & Friends.